Els meus objectius professionals per al 2015

Quan comença l’any, és tradició demanar un desig relacionat amb alguna cosa que ens agradaria que es fes realitat durant aquell any que comença. A més, també és típic plantejar-se objectius i fites que es volen assolir durant aquell any, ja sigui a nivell personal o professional. Així doncs, mig mes després d’haver iniciat el 2015, avui publico els objectius professionals que em plantejo de cara aquest 2015. Últimament hi he estat pensant molt, i penso que deixar-los escrits sempre és bo i fa que te’ls plantegis de manera més conscient.

Abans, però, un petit balanç del que ha estat el 2014 professionalment parlant:

  • He iniciat la meva carrera com a traductora autònoma i he començat a col·laborar amb l’agència de traducció SLS International.
  • He tingut els meus primers encàrrecs de clients directes i he pogut veure publicades les meves primeres traduccions com a professional (per exemple, aquí i aquí).
  • El blog ha celebrat el seu primer aniversari! Per celebrar-ho, vaig regalar uns pòsters que sembla que han agradat força.
  • He conegut noves editorials.
  • Per Sant Jordi, sorteig d’un exemplar del llibre «El petit príncep». La guanyadora va voler rebre la versió italiana del llibre.
  • Al juny, el blog va quedar 7è en la categoria Language Professional del concurs Top 100 Language Lovers. Una gran sorpresa. Moltes gràcies!
  • La pàgina del Facebook del blog ha superat els 250 seguidors.
  • Els apunts lingüístics del blog han tingut una difusió a les xarxes socials que no m’esperava. Moltes gràcies a tots aquells qui compartiu les entrades!

Després d’aquest repàs (que em fa fer un balanç molt positiu d’aquest any), toca plantejar-se objectius de cara als onze mesos i mig que queden de 2015. Perquè es pot anar fent segons cap a quina direcció bufi el vent, sí, però sempre és bo tenir uns objectius marcats pels quals treballar i esforçar-se.

Aquest 2015, em proposo:

    • Aprofitar el domini .cat que vaig guanyar per, per fi, crear el meu web professional propi (amb enllaç al blog).
    • Lligat al web, penso que també ja és hora de crear la meva marca professional pròpia com a traductora. Em proposo, doncs, dissenyar un logotip i unes targetes amb l’ajuda del meu pare.
    • Aprofundir els meus coneixements d’anglès i alemany i començar-me a introduir al coreà.
    • Ampliar horitzons i llegir sobre altres temes que m’interessen, dels quals potser podria arribar a traduir: viatges, fotografia, egiptologia, música.
    • Trobar clients nous.
    • Començar a contactar amb editorials, amb l’objectiu d’introduir-me a la traducció literària.
    • Publicar un mínim d’una entrada mensual al blog.

I fins aquí! Tampoc no vull proposar-me massa coses. Millors pocs objectius però assolir-los. Si el desembre del 2015 he pogut fer tot això, estaré més que satisfeta. A més, penso que són coses força importants perquè la meva recent iniciada trajectòria com a traductora autònoma evolucioni.

Dit això, molt bon any nou a tothom! Gràcies per ser-hi i per seguir les meves publicacions, m’animeu molt a seguir escrivint. :-)

unnamed

2 pensaments sobre “Els meus objectius professionals per al 2015

  1. Anna, desitjo que tots aquests propòsits que t’has fet pel 2015 es compleixin, està a les teves mans, i segur que ho aconseguiràs! un petó!

Deixa un comentari

